Klik Banner Diatas untuk Ke Laman Pahang

Monday, March 9, 2009

Tapak Hospital Daerah Bera

5hb. Januari, 2008. (Jumaat)
MAJLIS PECAH TANAH TAPAK HOSPITAL DAERAH BERA.

4
3.
Kebawah Duli Yang Maha Mulia Sultan Pahang, Sultan Haji Ahmad Shah sedang menurunkan tandatangan pada plak khas sambil disaksikan oleh Kebawah Duli Yang Teramat Mulia Tengku Mahkota Pahang (kanan), Menteri Kesihatan Malaysia, Yang Berhormat Dato Liow Tiong Lai (kiri Tuanku), serta Yang Hormat Dato Dr. Hjh Rosnah Binti Haji Ismail, Pengarah Kesihatan
Negeri Pahang dan Yang Hormat Dato Sri Ismail Sabri Bin Yaakob Menteri Belia dan Sukan Malaysia yang juga Ahli Parlimen Bera.

2
1

Turut hadir semasa Majlis Pecah Tanah Tapak Hospital Daerah Bera adalah:
Yang Amat Berhormat Dato Seri Adnan Bin Hj. Yaakob, Menteri Besar Pahang. Yang Hormat Speaker Dewan Undangan Negeri Pahang, Dato Sri Wan Mohammad Razali Bin Wan Mahussin. Ketua Setiausaha Kementerian Kesihatan Malaysia, Yang Berbahagia Dato Dr. Hj. Mohd Nasir bin Mohd Ashraf. Yang Berhormat Dato Muhammad Safian Bin Ismail, Setiausaha Kerajaan Pahang. Dato Hoh Khai Mun, Pengerusi Jawatankuasa Kerajaan Tempatan, Alam Sekitar Dan Kesihatan Negeri. Yang Hormat Dato Dr. Hjh Rosnah Binti Haji Ismail, Pengarah Kesihatan Negeri Pahang. Pegawai Daerah Bera, Tuan Haji Ahmad bin Haji Daud.

No comments: