Klik Banner Diatas untuk Ke Laman Pahang

Wednesday, April 29, 2009

Lama Tak Tulis.

Lama dah rasanya tak berkesempatan untuk paparkan info terbaru dalam Blog Parlimen Bera ini. Yang sebenarnya bahan baru tentang program YB Dato' Sri Ismail Sabri bin Yaakob semuanya dah di terbitkan. Nak kena cari bahan baru pula tentang Dato' Sri Ismail Sabri bin Yaakob.

Sekarang ini 'kesibukan' telah menjadi sebahagian dari cara hidup masyarakat. Siapa yang sibuk dianggap sebagai orang yang penting atau orang yang berjaya. Sebab itu semua orang ingin menjadi sibuk. Bila dah sibuk-sibuk macam ni mula lah tak sempat nak buat semua benda yang dirancang.

Hajat sebenar memang ingin melapurkan kepada penduduk daerah Bera tentang program-progam yang telah dilakukan oleh Ahli Parlimen Bera YB Dato' Sri Ismail Sabri bin Yaakob. Supaya penduduk daerah bera tahu bahawa YB Dato' Sri Ismail Sabri bin Yaakob sentiasa umnoberatoyota1berusaha untuk berbakti kepada pengundi-pengundi di Bera.

1 comment:

MAR said...

buletin TV3 melaporkan sudah 34 tahun penduduk Felda Bera tidak mendapat bekalan air sempurna. ini xmasuk dalam aktiviti YB Parlimen bera ke?